וובלוג גלריה קריקטורות
 

נותנים לך, תיקח

לפעמים נדמה שלרדת על מעריב הפך להיות הספורט הלאומי, אבל הם פשוט מבקשים את זה. והפעם:

בכתבונת שפורסמה במעריב (שמירת מסך מרשיעה נמצאת כאן) נמסר על מחקר שנערך באיטליה, ובו נטען כי אכילת פיצה מורידה את הסיכוי ללקות בסרטן הוושט או בסרטן המעי. בכתבה מופיעה הפיסקה הבאה:

מהמחקר, שבו השתתפו 8,000 נבדקים, עולה שעבור אוכלי הפיצה, הסיכוי לחלות בסרטן הוושט הוא 59% ובסרטן המעי הוא 26%.

ב-ס-ד-ר.

כלומר, על פי ההגיון של מעריב, שלושה מכל חמישה אוכלי פיצה ילקו בסרטן הוושט, ואחד מארבעה ילקו בסרטן המעי. ומאחר ואכילת פיצה מפחיתה את הסיכוי ללקות בסרטן, מן הסתם בקרב האוכלוסייה שאינה מחבבת את המאפה האיטלקי שיעור החולים גבוה עוד יותר. בקיצור - תתכוננו חבר'ה, כולנו הולכים לחטוף סרטן.

בכלי תקשורת יותר רציניים הקדישו יותר מדקה וחצי לכיסוי הפרסום, אם הנושא בכל זאת מעניין אתכם (לידע כללי - מדובר על הפחתת הסיכון ללקות בסרטן הוושט ובסרטן המעי ב-59% ו-26%, בהתאמה).
נכתב ב-21.7.2003 בשעה 20:37 (שעון לוס אנג'לס)

 
  כל הזכויות שמורות לאור מאירי © 2000-2003